اخبار

آرین دیزل و گروه خودروسازی شاکمن در مسیر تولید و مونتاژ محصولات کشنده همکاری می‌کنند

آرین دیزل و گروه خودروسازی شاکمن در مسیر تولید و مونتاژ محصولات کشنده همکاری می‌کنند

اخیراً در فضای مجازی تصاویر تازه‌ای منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد به محصول جدید شرکت آرین دیزل، یعنی شکموتو، تعلق دارند. شرکت آرین دیزل پیش‌تر در همکاری با گروه خودروسازی شاکمن، محصول کشنده‌ای به نام تک محور شکموتو X5000 را تولید و مونتاژ کرده است. این تصاویر جدید احتمالاً به نسخه 2 محور باری و کمپرسی از کشنده X5000 اشاره دارند.

کشنده تک محور شکموتو X5000 با طراحی جذاب و مشخصات فنی عالی به رقابت با دیگر کشنده‌های موجود در بازار ایران پرداخته و با عرضه‌اش، رقابت در این دسته از خودروها گرم‌تر شده است. در صورتی که نسخه باری و کمپرسی این محصول نیز به بازار عرضه شود، با توجه به کمبود محصولات مشابه در بازار تجاری، اطمینان حاکم است که این کشنده تجاری به شدت مورد توجه متقاضیان و عوامل فعال در بازار قرار خواهد گرفت.

کشنده شک موتو X5000 از موتور دیزل 6 سیلندر خطی با 24 سوپاپ، سیستم خنک‌کننده آبی و توان تولید 520 اسب بخار و گشتاور بیشینه 2460 نیوتن متر بهره می‌برد. از پیشرانه ISZ520 Cummins با استفاده از فناوری جدیدی در این کشنده استفاده شده‌است، که در دیگر خودروسازان بین‌المللی نیز به کار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا