اخبار

معرفی جدیدترین مدل‌های کامیونت باراد از زامیاد

معرفی جدیدترین مدل‌های کامیونت باراد از زامیاد

فرهاد محمدی، مدیر پروژه کامیونت باراد، با اشاره به ویژگی‌های جدید محصولات اعلام کرد که کامیونت‌های باراد در چهار مدل مختلف با ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. این مدل‌ها شامل مدل‌های ۵.۵ تن، ۶ تن با فضای خواب و بدون خواب، و همچنین ۹.۵ تن با فضای خواب هستند و دارای ظرفیت حمل بار ۲۰۰۰، ۲۸۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم می‌باشند. تمامی این مدل‌ها مطابق با استانداردهای الزامی سازمان ملی استاندارد (۸۵ گانه) هستند.

وی به افزودن مدل‌های مختلف کامیونت باراد در آینده ای نزدیک اشاره کرد و توضیح داد که مدل ۵.۵ تن این خودرو مناسب برای استفاده در محیط شهری با پیشرانه دیزلی ۳ لیتری از نیسان است. همچنین، کامیونت باراد ۶ تن در دو مدل کابین راننده با فضای خواب و بدون فضای خواب طراحی شده است، که می‌تواند توسط رانندگان دارای گواهینامه رانندگی پایه دو برای کاربری های شهری و بین‌شهری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، مدل ۹.۵ تن کامیونت باراد با ظرفیت حمل بیشتر و فضای بار بزرگ‌تر طراحی و تولید شده است.

محمدی در مورد موتور دیزلی دو مدل ۶ تن و ۹.۵ تن این محصول نیز توضیح داد و اعلام کرد که این مدل‌ها با موتور معروف Cummins با حجم ۳ هزار و ۸۰۰ سی‌سی مجهز شده‌اند.

وی همچنین در مورد زمان عرضه این محصولات به بازار اشاره کرد و امیدوار است که تا پایان سال، کامیونت باراد به عنوان یکی از وسایل حمل‌ونقل کالای کشور به بازار عرضه شود.

در نهایت، محمدی به امکانات ایمنی و فنی این کامیونت‌ها اشاره کرد و از ویژگی‌هایی همچون سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته با رادار (AEBS)، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، ترمز دستی بادی، ترمز اگزوز، صندلی پنوماتیک قابل تنظیم دستی در شش جهت، غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی مولتی مدیا، کروز کنترل، ال سی دی ۱۰ اینچی و جلوآمپر دیجیتال و صندلی وسط تاشو اشاره کرد.

تبلیغات

بیشتر بخوانید:روشن شدن چراغ آمپر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا