اخبار

کمپر اکتریک هامر: راهی به سوی تجربه‌های بی‌نظیر تعطیلات تابستانی

کمپر اکتریک هامر: راهی به سوی تجربه‌های بی‌نظیر تعطیلات تابستانی

شرکت GMC با شرکت تغییر شکل‌دهنده EarthCruiser همکاری کرده تا یک نسخه خوش‌سلیقه از کمپر الکتریک هامر EV بسازد که نه تنها به هر جایی می‌رود، بلکه می‌تواند در آنجا بماند.

این تنها یک چادر آراسته نیست که به پشت یک کامیون باری اضافه شده است؛ به عبارتی، GMC این ماشین را “راه‌حل مسافرتی” می‌نامد به دلیل تمام ماجراجویی‌هایی که مردم با این ماشین انجام می‌دهند.

GMC اعلام کرده که نسخه 3X از مدل هامر EV پیکاپ به منظور افزایش محدوده آن به 381 مایل از باتری 205 کیلووات‌ساعتی ارتقا یافته است، که به این معناست که می‌توانید تا حدود 190 مایل از تمدن دور باشید. اگرچه با توجه به تمام لوازم جانبی که EarthCruiser اضافه کرده است، احتمالاً به این محدوده نخواهید رسید.

در چارچوب تغییراتی که انجام شده است، هامر EarthCruiser با یک باتری 6 کیلووات‌ساعتی 12 ولتی برای مصارف تفریحی مجهز شده است که با یک شارژر خورشیدی 605 وات بر روی سقف ترکیب می‌شود تا هفت روز از برق خاموش شده فراهم کند. چرا که چرا باید در بیرون در معرض سرما باشید بدون یخچال.

داخل ماشین یک تخت دونفره با اندازه مناسب، سینک، اجاق القایی و یک مخزن آب 51 لیتری (مخزن آب فاضلاب تنها ظرفیت 26 لیتر دارد، بنابراین باید به اندازه کافی آب بنوشید یا از گزینه‌های حمام داخلی یا بیرونی استفاده کنید). حتی یک توالت قابل تأخیر هم در داخل ماشین وجود دارد و EarthCruiser می‌گوید که به دقت در مورد اینکه کجا می‌تواند “فضای مناسب” داخل هامر ارائه دهد، فکر کرده است. البته نمی‌تواند وقت زیادی برده باشد، در نهایت این ماشین واقعاً بزرگ است.

تبلیغات

علاوه بر این، سقف قابل باز شدن و عایق‌بندی‌شده برای استفاده در تمام طول سال طراحی شده است، بنابراین این می‌تواند به عنوان فضای اضافی برای خانواده در طول تعطیلات کریسمس هم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر در پارکینگ خانه یک درخت کریسمس دارید، حتماً مطمئن شوید که هدیه‌هایتان را خریده‌اید، قبل از اینکه به آن‌ها بگویید کجا خواهند خوابید.

آیا به نیروی الکتریکی برای تعطیلات تابستانی خود علاقه دارید؟

GMC می‌گوید که این امکان را در سال 2024 به مشتریان مدل هامر EV پیکاپ خود ارائه خواهد داد. حداقل این هامر نسخه جدید یک راه حل بزرگ را به ما می‌دهد تا منتظر نسخه کالیفرنیایی از مدل ID. Buzz الکتریکی خودروی ولکس‌واگن باشیم.

منبع: topgear.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا