اخبار

ولکس‌واگن تا سال 2027، 11 مدل خودرو برقی جدید را معرفی خواهد کرد.

ولکس‌واگن تا سال 2027، 11 مدل خودرو برقی جدید را معرفی خواهد کرد.

وولکس‌واگن تصمیم به تقویت حضور خود در حوزه خودروهای الکتریکی گرفته و اعلام کرده که تا سال 2027، یک مدل بیشتر از برنامه‌های اولیه‌اش را معرفی خواهد کرد.

وولکس‌واگن اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2027، 11 خودروی الکتریکی جدید، که یک مدل بیشتر از برنامه‌های اولیه‌اش است را معرفی کند. به گزارش Automobilewoche. مدیرعامل وولکس‌واگن پسر Thomas Schaefer اعلام کرده است: “تا سال 2027، ما به عنوان یک برند یازده مدل جدید الکتریکی را به بازار خواهیم آورد.”

او این اعلام را پیش از برگزاری نمایشگاه IAA Mobility یا همان نمایشگاه خودروی مونیخ انجام داده است، جایی که وولکس‌واگن قرار است مفهوم جدید خود را با عنوان ID. GTI معرفی کند، یک پیش‌نمایش از آنچه انتظار می‌رود Golf GTI در آینده خواهد بود.

هنوز خودروهای الکتریکی با چندین نقص مشخص مواجه هستند، بنابراین این محصولات جدید باید بسیار عالی باشند اگر وولکس‌واگن می‌خواهد مشتریان وفادار خود را حفظ کند.

تصمیم وولکس‌واگن برای معرفی بیشتر مدل‌های الکتریکی جدید، هیچ تعجبی ندارد، زیرا سرمایه زیادی در پلتفرم الکتریک SSP جدید این شرکت خودروسازی سرمایه‌گذاری شده است. هرچه محصولاتی که از این معماری تولید می‌شود بیشتر باشد، مقیاس اقتصادی بیشتری ایجاد می‌شود و پروژه‌های الکتریکی شرکت خودروسازی سودآورتر می‌شوند. وولکس‌واگن برای کاهش هزینه‌ها در تمامی زمینه‌ها کار می‌کند، اما به رغم چالش‌های زیادی که در این زمینه وجود دارد، Schaefer می‌گوید که وولکس‌واگن در جنگ قیمتی وارد نمی‌شود.”ما در جنگ قیمتی شرکت نمی‌کنیم”، مدیرعامل گفت: “تجربه من نشان می‌دهد که جلب سهم بازار از طریق قیمت پایدار نیست.”

تبلیغات

بعضی ممکن است این را به عنوان دلیل نگرانی ببینند، اما Schaefer به قدرت برند وولکس‌واگن اعتقاد دارد و انتظار می‌رود که اوضاع در آینده نزدیک بهبود پیدا کند. “ما فرض می‌کنیم که در سال‌های آینده سهم خودروهای الکتریکی در اروپا به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت”، Schaefer اضافه کرد که افت فعلی در افتخاری شدن محصولات ویژه خود، چیزی بیش از “نقطه ضعف میانی” نیست.

ما می‌دانیم که وولکس‌واگن در حال تولید مدل‌های جدید خودرو است و حتی نام بسیاری از این محصولات آینده را کشف کرده‌ایم. هرچند که تقریباً غیرممکن است پیش‌بینی کنیم که کدام یک از خودروهای با موتور احتراق داخلی در محدوده وولکس‌واگن اولین خودروی الکتریکی شود، اما واضح است که Golf به یک خودروی الکتریکی تبدیل خواهد شد و بیشتر خودروهای جدیدی که وارد بازار می‌شوند، احتمالاً خودروهای کراس‌اوور و اس‌یو‌وی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: معرفی خودروهای برقیانواع مدل‌های خودرو

منبع:carbuzz.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا