اخبار

چری تیگو ۸ چمپیون؛ ترکیبی از طراحی شگفت‌انگیز و امکانات پیشرفته

در یک رویداد جدید، چری تیگو ۸ چمپیون به بازار عرضه شده است. این خودرو با قیمتی حدود 853 میلیون تومان در بازار چینی به فروش می‌رسد. خانواده چری تیگو ۸ در سال گذشته با ارائه نسخه پرو به دسته‌بندی‌های جدیدی اضافه شد. اما در این بار، نسخه چمپیون این خودرو شاسی بلند در بازار چینی معرفی شده است.

از نظر ظاهری و ویژگی‌های عمومی، تفاوت چندانی بین چری تیگو ۸ چمپیون و چری تیگو ۸ پرو مشاهده نمی‌شود. با این حال، می‌توان نسخه چمپیون را به عنوان نسخه نیمه فول تیگو ۸ پرو تلقی کرد. به عنوان مثال، در این مدل از خودرو کیسه‌های هوای پرده‌ای حذف شده‌اند و دوربین 360 درجه نیز از تجهیزات حذف شده است. در واقع، تنها دوربین عقب حفظ شده است.

همچنین، تغییراتی در بخش فنی چری تیگو ۸ چمپیون نیز انجام شده است. این مدل با یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری، چهار سیلندر، با توان ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر به همراه جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه یا هشت سرعته خودکار عرضه می‌شود. این خودرو همچنان با یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری، با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر و همچنین جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز موجود است. همچنین، نسخه هیبریدی مدل چمپیون نیز با یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری و توان ۳۲۶ اسب بخار به بازار عرضه می‌شود.

در مورد قیمت، نسخه بنزینی چری تیگو ۸ پرو چمپیون با محدوده قیمتی ۱۷۶۰۰ تا ۲۲۷۰۰ دلار در دسترس قرار گرفته است. همچنین، نسخه هیبریدی این مدل با قیمتی میان ۱۹۱۰۰ تا ۲۲۱۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود. اما نسخه پرو چری تیگو ۸ نیز با قیمت ۱۸۵۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار دارد.

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا