اخبار

گسترش بزرگ هیوندای در بازار خودروی هند: افزایش ظرفیت تولید به 1 میلیون دستگاه

بر اساس گزارشات، اعلام شده است که شرکت هیوندای قصد دارد ظرفیت تولید خود را از طریق دو واحد تولیدی در هند گسترش داده و به تعداد یک میلیون دستگاه در سال برساند. این تأسیسات در مناطق Sriperumbudur و Talegaon واقع شده‌اند. در نیمه نخست سال جاری، توان تولید این شرکت به ۸۲۰ هزار دستگاه رسیده بود.

آقای آنسو کیم، مدیرعامل شرکت هیوندای در هند، اعلام کرد که قصد دارند تسهیلات تولیدی واحد Talegaon را بهبود داده و از سال ۲۰۲۵ تولید در آنجا را آغاز کنند. در حال حاضر، این کارخانه توان تولید سالیانه ۱۳۰ هزار دستگاه را دارد.

این توافق به شرکت خودروسازی آمریکایی، جنرال موتورز، اجازه می‌دهد از بازار هند خارج شود. در سال ۲۰۱۷، جنرال موتورز به دلیل کاهش فروش به طولیان اقدام به توقف تولید خودروها در هند کرد. با این حال، خروج کامل آن از بازار نیز با مشکلاتی همراه بود. در سال ۲۰۱۹، تلاش‌های برای فروش کارخانه به گروه وال موتورز چین نیز به نتیجه نرسید.

به گزارش رویترز، هیوندای در هفته گذشته اعلام کرد که نیت دارد تعداد بیشتری از خودروهای برقی را تحت برندهای هیوندای و کیا در بازار هند عرضه کند. این شرکت طرحی به ارزش ۲.۴۵ میلیارد دلار را برای توسعه تولید خودروهای برقی در هند اجرا خواهد کرد و این اقدام باعث افزایش علاقه مردم به خودروهای برقی در این کشور می‌شود.

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا