اخبار

گروه سایپا در تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش با همکاری نمایندگی‌ها

گروه سایپا در تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش با همکاری نمایندگی‌ها

در جلسه هم اندیشی مدیران ارشد گروه سایپا با مدیران نمایندگی‌های مجاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، محمد علی تیموری تاکید کرد که مهمترین عامل موفقیت هر محصول، به جز کیفیت فنی آن، کیفیت خدمات پس از فروش است. او بیان کرد که به دلیل شرایط خاص در زنجیره تامین و موضوعات مشابه، افزایش کیفیت محصولات با چالش‌هایی همراه است، اما کیفیت خدمات پس از فروش با ایده‌های نوآورانه و با مشارکت نمایندگی‌ها قابل ارتقاء است.

وی اظهار کرد که نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش به گروه سایپا آسیب می‌زند، چرا که هر مشتری ناراضی به عنوان یک رسانه تأثیرگذار با گروه در تعامل قرار می‌گیرد و این موضوع به اعتبار برند ضربه می‌زند. او با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح، تأکید کرد که می‌توان کیفیت خودروها را بهبود داد و برای این منظور نیاز به همکاری و همراهی شبکه نمایندگی‌ها داریم.

مدیرعامل شرکت سایپا‌ یدک، مجتبی معظمی، ادامه داد که بر اساس سیاست‌های اعلامی از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و به منظور ارتقاء رضایت مشتریان و کیفیت خدمات پس از فروش، جلساتی برای بهبود ارائه خدمات برگزار شده است.

وی اظهار کرد که مجموعه سایپایدک با همکاری تمامی اعضای شبکه نمایندگی‌ها که به عنوان شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا فعالیت می‌کنند، به دستاوردهای مهمی دست یافته است. از جمله این دستاوردها، کسب رتبه یک در زمینه خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو نیز ذکر شد.

معظمی افزود که ارتقاء در ارزیابی شاخص رضایت از نمایندگی‌ها امسال به عدد ۷۹ رسیده است که این عدد در سال گذشته ۶۹ بوده و هدف تعیین شده برای سال آینده افزایش آن به عدد ۸۵ است.

تبلیغات

وی به اهمیت جلوگیری از فروش قطعات تقلبی در بازار اشاره کرد و گفت که گشت‌های بازرسی استانی به این منظور فعال شده‌اند و امیدواریم با همکاری و حمایت شبکه نمایندگی‌ها بتوانیم این مسئله را به خوبی مدیریت کنیم.

در پایان، ذکر شد که این نشست هم اندیشی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شهر مشهد برگزار شده است و هدف آن افزایش و ارتقای رضایت مشتریان از محصولات گروه سایپا بوده است. در جلسه حاضر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل شرکت سایپا یدک و جمعی از مدیران ارشد با نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:کدام خودرو ایرانی بهتر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا