اخبار

پیش نمایش BMW Neue Klasse : بازگشت به طراحی کلاسیک با تکنولوژی جدید

پیش نمایش BMW Neue Klasse : بازگشت به طراحی کلاسیک با تکنولوژی جدید

بی‌ام‌و به تازگی یک بخش از Neue Klasse را قبل از معرفی در تاریخ 2 سپتامبر فاش کرده است. به طور خاص، این برند شبکه کلیه های جدید خود را نمایش داده است. این مطلب توسط صفحه رسمی X بی‌ام‌و در توییتر منتشر شده و در ویدئوی کوتاهی نمایش داده می‌شود که نور پس‌زمینه LED شبکه را فعال می‌کند.

برای کسانی که با این مفهوم آشنا نیستند، Neue Klasse به طور ساده به “کلاس جدید” ترجمه می‌شود. این نام برای یک گروه از خودروهای نوآورانه تولید شده بین سال‌های 1962 تا 1972 استفاده شد. بی‌ام‌و می‌خواهد این نوع تغییر نوآورانه را تکرار کند، و این مفهوم خودرو جدید آینده پلتفرم برقی فناوری بالا را از برند باواریایی نمایان می‌کند تا عمیق‌تر در الکتریفیکیشن پیش بروید. ظاهری، شبکه کلیه هایی که در این تیزر نمایش داده شده، حاوی همان خطوط زاویه‌داری هستند که در مفهوم i Vision Dee وجود دارد، اما با اضافه کردن تیره‌های عمودی. همچنین می‌توانید خطوط مشخصی روی هود را مشاهده کنید که نسخه کم‌نمایشی تری از لوگوی بی‌ام‌و را می‌پوشاند.

علاوه بر آنچه در تیزر جدید و تیزر قبلی نمایش داده شده است که نمایشگر سر به بالا را نمایش می‌دهد، سازنده اتومبیل مونیخی نیز اعلام کرده که این مفهوم به عنوان پایه نسل بعدی سری 3 خواهد بود. ما انتظار داریم که این مفهوم از بخش‌های بسیار پیشرفته‌ای برخوردار شود و یک خودروی واقعاً نسل بعدی الکتریکی باشد. طبق گزارشات ابتدایی، این شامل یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) جدید به نام ‘Hand of God’ است. این با یک مجموعه قدرت چهار موتوره که ‘Heart of Joy’ نامیده شده است همراه است.

طرح داخلی BMW

تبلیغات

علاوه بر تمام فناوری‌ها و نوآوری‌ها، طراحی این مفهوم نیز بسیار مهم خواهد بود، به ویژه اگر قرار باشد برای طراحی سری بعدی BMW 3 Series اطلاعاتی ارائه دهد. بی‌ام‌و در سال‌های اخیر چندین بار به خاطر طراحی‌های خود مورد انتقاد قرار گرفته و طرفداران دیرینه این برند امیدوارند که به چیزی کمی زیباتر و کلاسیک‌تر یا حداقل کمی معمولی‌تر دست یابند. اما مشکل این است که احتمالاً این آرزو برآورده نخواهد شد. زبان طراحی بی‌ام‌و عمدتاً مختل کننده است، اما این به این برند اجازه می‌دهد که بیشتر در تجربه‌ها از خود استفاده کند. به همین دلیل هر خودروی آینده نسخه خودش از شبکه کلیه‌های آیکونیک خواهد داشت. بپسندید یا نپسندید، این جهت تغییر نخواهد کرد. ما در طول این هفته جزئیات بیشتری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:انواع مدل‌های خودرو

منبع: carbuzz.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا