اخبار

هونگچی HS7: معرفی نسل بعدی شاسی بلند با قیمت رقابتی

هونگچی HS7، یک شاسی بلند با پیشرانه ۲ لیتری و توان ۲۵۲ اسب بخار است که در چین عرضه شده است. این خودرو با قیمت پایه ۳۶۵۰۰ دلار (یک میلیارد و 825 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

طراحی هونگچی HS7 به زبان سبک برند هونگچی است و از جلوپنجره مستطیلی بزرگ و چراغ‌های مخصوص هونگچی در کنار جلوپنجره استفاده می‌کند. در بخش عقب، این خودرو دارای چراغ‌ سراسری، اگزوز مصنوعی و اسپویلر سقفی اسپرت است.

ابعاد HS7 به ترتیب ۱.۷۶ متر طول، ۱.۹۶ متر عرض و ۵ متر ارتفاع است و فاصله محوری آن ۲.۹۲ متر است. این خودرو از تویوتا هایلندر ۱۵ سانتیمتر طولی‌تر، ۳.۵ سانتیمتر عریض‌تر و ۳ سانتیمتر بلندتر است. HS7 به دو چیدمان صندلی با ۷ صندلی (۲+۳+۲) و ۶ صندلی (۲+۲+۲) قابل سفارش است.

کابین خودرو دارای کنسول مرکزی با نمایشگر اصلی ۱۲.۳ اینچی و پنل ابزار LCD است. تونل مرکزی این خودرو دو پد شارژ بی‌سیم، یک محفظه مخفی با جالیوانی و یک انتخابگر دنده جمع‌شونده دارد.

هونگچی HS7 با موتور ۲ لیتری و ژنراتور استارتر ۴۸ ولتی به همراه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار مجهز شده است. این پیشرانه توان خروجی ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر دارد. سیستم تمام چرخ محرک همچنین قابل سفارش می‌باشد.

تبلیغات

قیمت نسخه پایه HS7 با ۷ صندلی و سیستم دیفرانسیل جلو ۳۶۵۰۰ دلار است. نسخه بالارده با سیستم تمام چرخ محرک و چیدمان صندلی انتخابی ۷ یا ۶ تایی به قیمت ۴۷۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه همچنین به سیستم کمک‌راننده سطح L2، تعلیق قابل تنظیم، دوربین سراسری و سیستم صوتی Dynaudio با ۱۲ بلندگو مجهز است.

مشتریان می‌توانند با پرداخت ۲۵۰ دلار این خودرو را رزرو کنند و از مزایایی مانند تخفیف ۷۰۰ دلاری، تعمیر و نگهداری رایگان به مدت ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر، گارانتی مادام‌العمر (فقط برای مالک اول) و دیگر مزایا بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا